مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 25 تیر 1400 ساعت 13:502021-07-16سياسي

اعضای جدید شورای شهر در انتخاب شهردار از شاخص ها کوتاه نیایند


امام جمعه کرج در تذکری به اعضای جدید شورای شهر گفت: در انتخاب شهردار دقت لازم را داشته باشید و از شاخص ها کوتاه نیایید و نگذارید دیگران برای شما تصمیم بگیرند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، آیت الله حسینی همدانی ظهر امروز در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه 25  تیرماه در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) کرج با اشاره به هفتم ذی حجه شهادت امام باقر (ع) بیان داشت: یکی از روش های مستکبرین عالم در طول تاریخ این بوده است که برای رسیدن به منافع نامشروع خودشان از جعل و تحریف حقائق استفاده می کردند تا بتوانند عامه را فریب داده و همراه خود کنند.

می دانید که تا زمان عمر بن عبدالعزیز نوشتن و نقل حدیث ممنوع بود و دوران امام باقر علیه السلام فرصتی فراهم شد تا حضرت سره را از ناسره برای مردم بیان کنند و به تبیین اسلام ناب محمدی بپردازند.

دشمن می خواهد مردم اهل نماز و روزه باشند اما در مقابل مفاسد هیچ عکس العملی از خود نشان ندهند وی در ادامه افزود: حضرت به مردم فهماند که سیاست از دیانت جدا نیست یعنی همان کاری که بنی امیه به انواع ترفندها خواستند القاء کنند که مردم کاری با حاکمیت و حکومت نداشته باشند و مشغول عبادت و بندگی خودشان باشند؛ و جالب است که این خط تا امروز استمرار داشته و هنوز از حلقوم افراد فاسد در این دوران شنیده می شود که اسلام مسئله خصوص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعضای جدید شورای شهر در انتخاب شهردار از شاخص ها کوتاه نیایند

اعضای جدید شورای شهر در انتخاب شهردار از شاخص ها کوتاه نیایند