مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 25 تیر 1400 ساعت 14:002021-07-16سياسي

دم خروس بیرون زد / پورمحمدی ادعای معاون ساترا را تکذیب کرد


یشنهاد سپردن این ریاست شورا به من مطرح شده اما هنوز هیچ چیز مشخص نیست و در حال تصمیم گیری هستیم؛ ضمن اینکه تاکنون جلسه ای هم در این خصوص تشکیل نشده است.

- یشنهاد سپردن این ریاست شورا به من مطرح شده اما هنوز هیچ چیز مشخص نیست و در حال تصمیم گیری هستیم؛ ضمن اینکه تاکنون جلسه ای هم در این خصوص تشکیل نشده است.

هفته گذشته قائم مقام ساترا خبر از تشکیل شورایی برای نظارت بر محتوای حرفه ای به ریاست علی اصغر پورمحمدی داد که این مدیر سابق تلویزیون حضور خود در این شورا را تکذیب کرد و اعلام کرد در چنین شورایی حضور نداشته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازعصرایران، ساترا که این روزها مسئولیت نظارت بر تولید محتوا را بر عهده دارد ادعا کرده است با ایجاد یک شورای تخصصی سیاست گذاری تلاش دارد نگاه حرفه ای و کارشناسانه بر محتوای نمایش خانگی داشته باشد.

هفته گذشته وحید فرهمند قائم مقام رییس ساترا و معاون تدوین مقررات و امور حقوقی این سازمان در گفتگویی با خبرگزاری مهر با اشاره به اینکه ساز و کار اعطای مجوز پخش و فرآیند آن ذیل عناوینی با حضور چهره های مطرح مدیریت سابق تلویزیون صورت می گیرد گفت: ساترا در زمانی که می خواست مداخله محتوایی را طراحی کند جلسات زیادی را با نخبگان و متخصصان امر برگزار کرد و از آن ها کسب نظر کرد تا بتواند فرایندی را ترسیم کند که بیشترین اثر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دم خروس بیرون زد / پورمحمدی ادعای معاون ساترا را تکذیب کرد

دم خروس بیرون زد / پورمحمدی ادعای معاون ساترا را تکذیب کرد