مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 25 تیر 1400 ساعت 14:252021-07-16پزشكي

افزایش شمار بیماران کرونایی در ایذه


رییس بیمارستان شهدای ایذه از افزایش شمار بیماران کرونایی با مراجعه سرپایی و افزایش ملایم شمار بستری ها در این بیمارستان خبر داد.

- امرالله اورکی امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در ایذه با اشاره به افزایش مراجعات سرپایی بیماران کرونایی به اورژانس بیمارستان شهدای ایذه اظهار کرد: شمار بیماران بستری در بخش ویژه بیماران کرونایی و آی سی یو کرونا در بیمارستان این شهرستان با شیب ملایمی رو به افزایش است.

وی افزود: با توجه به نزولی شدن شیب ابتلا به بیماری در هفته های گذشته، تعداد فوتی های این مورد نیز کاهش پیدا کرد ولی با صعودی شدن شیب ابتلا به بیماری پیش بینی می شود تعداد فوتی های ناشی از ابتلا به این ویروس دوباره و طی هفته های آینده افزایش پیدا کند.

رییس بیمارستان شهدای ایذه با بیان اینکه تاکنون موردی از ابتلا به گونه دلتا در شهرستان گزارش نشده است ادامه داد: متاسفانه عدم توجه شهروندان به رعایت پروتکل های بهداشتی و عادی انگاری بیماری باعث ایجاد یک خطر و به صدا درآمدن زنگ هشدار برای پیک جدید بیماری شده است.

اورکی اضافه کرد: عدم استفاده از ماسک، تجمعات و دورهمی های خانوادگی بدون توجه به دستورالعمل های ستاد کرونا برای پیشگیری از ابتلا به این ویروس باعث شده است که کادر درمان نسبت به هفته های آینده دچار نگرانی شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش شمار بیماران کرونایی در ایذه

افزایش شمار بیماران کرونایی در ایذه