مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 25 تیر 1400 ساعت 14:452021-07-16سياسي

امام جمعه مهریز:شورای نگهبان مانع انحرافات در مسئولان و دست اندرکاران شود


امام جمعه مهریز با اشاره به سیرک رسانه ای منافقین با بازیگری مقامات غربی که اخیرا به طور مجازی کنفرانس هایی برگزار کردند، گفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار فارس در مهریز، حجت الاسلام عبدالرضا محی الدینی در خطبه های نمازجمعه این هفته نماز جمعه مهریز، با اشاره به فرمایشات امیرالمومنین(ع) در رابطه با قسم خوردن به نام جلاله خدا اظهار کرد: امام علی(ع) در سفارش و نصیحتی به حارث می فرماید: بپرهیز از اینکه زیاد نام خدا را در قسم و سوگند ها بیاوری، یعنی قسم نخور در حرف زدن، در زندگی، در کار، بپرهیز از اینکه مرتب نام خدا را بیاوری.

مگر یک جایی که ضروری باشد، لازم باشد، که انسان قسم بخورد، در محکمه یا در مقابل قاضی نیاز به قسم باشد، اینجا ضروری است، اما در وقت عادی به طور طبیعی می فرماید که پرهیز! وی با اشاره به اینکه اهل تقوا ثروتمندان عالم هستند افزود: تقوای الهی داشته باشید.

محی الدینی با اشاره به روز بهزیستی و تامین اجتماعی ادامه داد: بهزیستی سازمان با ارزشی هستند که در خدمت جامعه مخصوصاً قشر محروم جامعه هستند، بهزیستی یک سازمان فرهنگی، اجتماعی و امدادی است که به منظور گسترش رحمت الهی در جامعه، حفظ ارزش ها و کرامات والای انسانی مجموعه خدماتی را ارائه می دهد، هم آبروی افراد را حفظ می کند و هم در خدمت عزیزان است، خیریه ها، مجموعه های سالمند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه مهریز:شورای نگهبان مانع انحرافات در مسئولان و دست اندرکاران شود

امام جمعه مهریز:شورای نگهبان مانع انحرافات در مسئولان و دست اندرکاران شود