مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 25 تیر 1400 ساعت 15:152021-07-16سياسي

سیاه بازی برای راهزنی از اموال مردم ایران


مسیح علینژاد با سیاه بازی جدیدش تلاش دارد تا برای شکایتش علیه ایران و مقامات کشورمان ادله فراهم کند تا چند صد میلیون دلار بیشتر از اموال مصادره شده مردم ما راهزنی کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار تشکل های دانشگاهی خبرگزاری فارس، مهرداد کچویی عضو سابق شورای تبیین مواضع حکم غرامتی، به مبلغ 500 میلیون دلار برای او صادر کنند.

البته او  غرامتی های دیگری نیز درخواست داده است! مسیح علی نژاد از آنجایی که دیگر نه توسط کاربران شبکه اجتماعی در ایران مورد توجه قرار می گیرد و نه مقاماتی که در روزگار زمامداری ترامپ حامی او بودند، پس از شکست پروژه های اجتماعی اش نیاز دارد تا در دولت بایدن نیز خود را به سر زبان ها بیاندازد و نیازمند آن است تا برای افزایش و تثبیت مبالغ  غرامت های خود، دیده شود و خود را در صدر اخبار نگه دارد.

او در مصاحبه ای که روز چهارشنبه با شبکه ی سی بی اس آمریکا انجام داد، ادعا کرده که پلیس فدرال او را مطلع ساخته اند، فعالیت چهار ایرانی در جهت انجام توطئه ای برای ربودن او کشف و خنثی شده است و نام این چهار مرد ایرانی را درحالی بیان کرد که تمامی این افراد در هم اکنون در ایران به سر می برند! او بیان کرده است که اف بی آی از طریق رهگیری چندین ایمیل متوجه شده که یکی از این افراد، از یک کارآگاه خصوصی برای ضبط تصاویر او، درخواست استخدام فر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیاه بازی برای راهزنی از اموال مردم ایران

سیاه بازی برای راهزنی از اموال مردم ایران