مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 25 تیر 1400 ساعت 15:552021-07-16ورزشي

دل نوشته وزیر ورزش و جوانان در پی درگذشت حمیدرضا صدر


فوتبال ایران چه مفسر نازنین و مرد بزرگی را از دست داد، آن صدای مطمئن با نکات دقیق و فنی و بی طرف و مصلح و آموزنده و مودب برای هر ایرانی فوتبالدوستی مانا و خاطره انگیز است - دل نوشته وزیر ورزش و جوانان در پی درگذشت حمیدرضا صدر مفسر و کارشناس ورزش منتشر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایلنا، مسعود سلطانی فر برای حمیدرضا صدر نوشت: نخستین دیدارمان در محله ما خیابان هدایت و صف نانوایی را خوب به خاطر دارم، از علاقمندی من به فوتبال گفتی و درمورد فوتبال اروپا و فوتبال ایران و مشکلات و فرصت های آن حرف زدیم، سالها از آن روز گذشت ولی ارتباط من با دانش و منش شما از مسیر برنامه های ورزشی قطع نشد تا روزی که نماهنگ عادل فردوسی پور را دیدم و آرزوی شفا و دعا برای سلامتی شما، تنم لرزید! نگران و با اشتیاق شنیدن مجدد صدای پر انرژی شما به مازیار ناظمی زنگ زدم و پیگیر ارتباط و دیدار وعیادت از شما هم محل قدیمی خیابان هدایت بودم تا اینکه شنیدم در ایران نیستید.

دعای خیرم برای شما بود و امروز بسیار متاسفم خبر ارتحال آن مرد دوست داشتنی فرصت مغتنم گفت و گو آخر را از من گرفت.

فوتبال ایران چه مفسر نازنین و مرد بزرگی را از دست داد، آن صدای مطمئن با نکات دقیق و فنی و بی طرف و مصلح و آموزنده و مودب برای هر ایرانی فوتبالدوستی مانا و خاطره انگیز است تفسیرهای حمیدرضا صدر فقط فوتبا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دل نوشته وزیر ورزش و جوانان در پی درگذشت حمیدرضا صدر

دل نوشته وزیر ورزش و جوانان در پی درگذشت حمیدرضا صدر