مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 25 تیر 1400 ساعت 19:502021-07-16اقتصادي

مشکل کامیون داران برای حمل کالا از بندر امام چیست؟


دبیر کانون انجمن های صنفی کامیونداران کشور اعلام کرد: بی برنامه بودن و کوتاهی دستگاه ها و متولیان متعدد سبب شده تا حمل کالا در بندر امام با مشکل مواجه شود اما کم کاری کامیون داران در این زمینه به هیچ وجه درست نیست.

- دبیر کانون انجمن های صنفی کامیونداران کشور اعلام کرد: بی برنامه بودن و کوتاهی دستگاه ها و متولیان متعدد سبب شده تا حمل کالا در بندر امام با مشکل مواجه شود اما کم کاری کامیون داران در این زمینه به هیچ وجه درست نیست.

احمد کریمی در گفت وگو با ایسنا در پاسخ به سوالی درباره اینکه مشکل کالاهای انباشت شده در بندر امام خمینی (ره) برای بارگیری، تخلیه و جابه جایی به استان های دیگر چیست؟ اظهار کرد: از همان زمانی که انباشت کالا در بندر امام خمینی (ره) رو به افزایش رفت، مشکلاتی برای حمل و بارگیری آن ها به وجود آمد.

در وهله نخست مساله بارگیری و تخلیه چغندر قند و صیفی جات به وجود آمد و از سوی دیگر کشتی ها به مرور در این بندر اضافه شدند و حجم انبوهی کالاهای اساسی از جمله نهاده های دامی در بندر امام خمینی (ره) تخلیه شدند.

وی افزود: در حال حاضر که این مشکل را داریم به این دلیل است که طی سالیان گذشته هیچ توجهی به کاربری ناوگان نشده است یعنی از سال 1384 به بعد هیچ گاه نتوانستیم کامیون های اتاق دار بیاوریم و چین هر چه تولید کرده ما آن را وا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکل کامیون داران برای حمل کالا از بندر امام چیست؟

مشکل کامیون داران برای حمل کالا از بندر امام چیست؟