مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 25 تیر 1400 ساعت 23:402021-07-16ورزشي

دیگر پسری روی سکوها نیست...


حمیدرضا صدر راوی عاشقانه های فوتبال که با کلماتش زیبایی دوچندانی به آن می بخشید؛ این بار درست همان جایی بود که مرگ در انتظارش نشسته و پسر فوتبال دیگر روی سکوها نیست! - گروه ورزشی جی پلاس، شبنم روحی: لقب شاعر فوتبال جهان سال هاست از آن مرد برزیلی است و تا امروز هم رونالدینیو صاحب بی چون و چرای آن مانده اما برای عاشقان ایرانی این پدیده مردی خارج از مستطیل سبز که نه مدالی برگردنش افتاد، نه خالق گل ماندگاری بود و نه جامی بالای سر برده بود یک شاعر برای فوتبال وجود داشت.

حمیدرضا صدر.

مردی که هر فوتبال دوستی قبل از پایان تیتراژ ابتدایی گزارش ورزشی دل دل می کرد که او کارشناس برنامه باشد؛ همانی که می توانست همه را شیفته تیم محلات اسکاتلند کند یا در کمتر از یک ساعت با آن کلمات جادویی ما را یک هوادار دو آتشه دربی کانتی کند.

حمیدرضا صدر که همیشه کت های تیره برتن داشت، با موهای پریشان و قهوه ای رنگ و آن صورتی که نمی خندید زیباترین تعبیرها را برای معشوقه اش یعنی فوتبال کنار می گذاشت.

حرکات دست هایش گاهی بهتر از هر جمله و کلمه ای مخاطب را مجذوب می کرد و شاید در آن لحظه دوست داشتی فوتبالی پخش نشود و او فقط فوتبال را توصیف کند.

صدر چندین بار تاکید کرده بود که هیچ صحنه و اتفاقی در فوتبال تکراری نیست و آن ضربه پله در فرار به سوی پیروزی هیچ گاه شب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیگر پسری روی سکوها نیست...

دیگر پسری روی سکوها نیست...