مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 تیر 1400 ساعت 01:502021-07-16حوادث

اجرای طرح برخورد با اراذل و اوباش در همدان


جانشین فرمانده انتظامی استان همدان با اشاره به طرح برخورد با اراذل واوباش در استان، گفت: 40 تیم آماده از عوامل انتظامی در این طرح مشارکت داشتند که توفیق های خوبی نیز کسب شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ رضا زارعی، در تشریح این خبر بیان کرد: افرادی که با جولان در پارک و تفرجگاه های سطح شهر اقدام به ایجاد مزاحمت برای شهروندان می کردند توسط عوامل انتظامی شناسایی، دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند.

جانشین انتظامی استان همدان ادامه داد: همچنین اراذل و اوباش و افرادی که اقدام به حمل سلاح سرد نامتعارف می کردند نیز در این طرح با همکاری دستگاه قضایی شناسایی و دستگیر شدند.

زارعی بیان کرد: شناسایی و برخورد با تهیه و توزیع کنندگان مواد مخدر در اماکن تفریحی و توریستی نیز در دستور کار پلیس قرار داشت که در طرح شبانه حدود سه کیلوگرم مواد مخدر کشف شد.

وی با بیان اینکه پارک های و تفرجگاه های شهر همدان از معتادان نیز پاکسازی شد، افزود: بیشتر دستگیر شدگان در این طرح بین 18 تا 28 سال سن داشتند و شمار زیادی از آن ها دارای سابقه تخلف بودند.

جانشین انتظامی استان همدان یادآورشد: پلیس به هیچ وجه اجازه عرض اندام و خودنمایی به اراذل و اوباش نداده و نمی گذارد عده ای معدود در نظم و امنیت شهر اخلال ایجاد کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح برخورد با اراذل و اوباش در همدان

اجرای طرح برخورد با اراذل و اوباش در همدان