مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 تیر 1400 ساعت 02:302021-07-16سياسي

لرستان، استانی بدون منبع آب شُرب پایدار


نماینده مردم خرم آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی گفت: ما منبع آب شرب پایدار و قابل تنظیم در هیچ کجای استان نداریم و باید حتماً فکری جدی در این زمینه صورت بگیرد.

- ایسنا/لرستان نماینده مردم خرم آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی گفت: ما منبع آب شرب پایدار و قابل تنظیم در هیچ کجای استان نداریم و باید حتماً فکری جدی در این زمینه صورت بگیرد.

مهرداد ویسکرمی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: در بخش آب مشکل اساسی استان ما به ظلم تاریخی برمی گردد که در حق استان در بخش سدسازی شده است.

وی ادامه داد: متأسفانه کل حجم سدهای مخزنی استان در صورت ایده آل حدود 600 میلیون مترمکعب است که در سال گذشته به دلیل کمبود بارش حدود 50 درصد کاهش پیدا کرد و تا امروز 50 تا 60 درصد بیشتر آبگیری نشده است.

نماینده مردم خرم آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی افزود: حتی اگر سدها نیز کاملاً آب داشتند، به خاطر اینکه مکان و حجم سدها کفایت نکرده و پاسخگوی نیاز آبی استان در این شرایط و گرمای سخت و خشکسالی شدید نبود، پس لازم است که مسئولان کشوری به خودشان بیایند و در سدسازی استان باید کار جهادی صورت بگیرد.

ویسکرمی اضافه کرد: ما منبع آب شرب پایدار و قابل تنظیم در هیچ کجای استان نداریم و باید حتماً فکری جدی در این زمینه صورت بگیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لرستان، استانی بدون منبع آب شُرب پایدار

لرستان، استانی بدون منبع آب شُرب پایدار