مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 تیر 1400 ساعت 02:552021-07-16سياسي

برخورد قهری برای حفظ حدود جامعه اسلامی امری اجتناب ناپذیر است


معاون اجتماعی ستاد امر به معروف گیلان با اشاره به تأثیر برخورد قهری در مبارزه با بدحجابی، گفت: برای رعایت حدود اسلامی در جامعه ناگزیر به استفاده از این نوع برخورد هستیم.

- ، عبدالکریم علیزاده شامگاه جمعه در برنامه در مسیر توسعه با اشاره به نقش پوشش در توسعه کشور، بیان کرد: عفاف و حجاب در حاکمیت اسلامی ساز و کار مشخصی دارد و از آنجایی که در شرع نیز یک ارزش محسوب می شود باید به آن توجه شود.

معاون اجتماعی و مطالبه گری ستاد امر به معروف و نهی از منکر گیلان اضافه کرد: برای آنکه پوشش به عنوان یک الگوی رفتاری به مردم ارائه شود نیازمند مبانی تئوریک هستیم تا بتواند برای جامعه مصونیت ایجاد کند.

وی با بیان اینکه باید مردم را با کارکردهای حجاب آشنا کنیم، عنوان کرد: کسی که به شرع و قوانین اسلامی پایبند باشد، استانداردهای جامعه اسلامی را نیز رعایت خواهد کرد.

علیزاده با تاکید بر اینکه برای ترویج حجاب در جامعه باید به کار فرهنگی و فعالیت های اقناعی روی آورد، تصریح کرد: ابتدا حاکمیت باید درباره حجاب یکدست شود تا مردم نیز آن را بپذیرند.

وی با بیان اینکه برخورد قهری با توجه به شرایط می تواند در زمینه مبارزه با بدحجابی مؤثر باشد، اظهار کرد: برای رعایت حدود اسلامی در جامعه ناگزیر به استفاده از برخورد قهری هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخورد قهری برای حفظ حدود جامعه اسلامی امری اجتناب ناپذیر است

برخورد قهری برای حفظ حدود جامعه اسلامی امری اجتناب ناپذیر است