مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 تیر 1400 ساعت 03:002021-07-16فرهنگي

کتابخانه های کرمانشاه هرساله وجین می شوند/ کرونا سبک مطالعه را عوض کرده است


مدیرکل کتابخانه های استان کرمانشاه با اشاره به تلاش برای به روز نگه داشتن منابع کتاب استان گفت: کتابخانه های استان هرساله وجین شده و کتابهای کهنه و فرسوده و بدون مخاطب آنها جمع آوری می شود.

- کتابخانه های کرمانشاه هرساله "وجین" می شوند/ کرونا "سبک مطالعه" را عوض کرده است ایسنا/کرمانشاه مدیرکل کتابخانه های استان کرمانشاه با اشاره به تلاش برای به روز نگه داشتن منابع کتاب استان گفت: کتابخانه های استان هرساله وجین شده و کتابهای کهنه و فرسوده و بدون مخاطب آنها جمع آوری می شود.

معصومه حسنی خوانسار در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به اثرات منفی کرونا در همه بخش های فرهنگی، گفت: در این میان کتابخانه ها هم بی نصیب نمانده و کرونا آمار مراجعات حضوری به این اماکن را کاهش داده است.

وی افزود: با توجه به تعطیلی های کرونایی و کاهش مراجعه حضوری به کتابخانه ها، تلاش کردیم برنامه های کتاب و کتابخوانی را به سمت فضای مجازی سوق دهیم که در این زمینه برنامه های خوبی انجام شده است.

حسنی خوانسار افزود: در حال حاضر تمام کتابخانه های استان در شبکه های اجتماعی حضور فعال دارند و برنامه هایی مانند قصه گویی، معرفی کتاب و مسابقات و نقاشی و .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کتابخانه های کرمانشاه هرساله وجین می شوند/ کرونا سبک مطالعه را عوض کرده است

کتابخانه های کرمانشاه هرساله وجین می شوند/ کرونا سبک مطالعه را عوض کرده است