مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 تیر 1400 ساعت 03:152021-07-16اجتماعي

آموزش 25000 کشاورز و تولیدکننده طی سال گذشته


معاون آموزشی مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی لرستان گفت: طی سال 99 و باتوجه به شیوع ویروس کرونا در بخش آموزش دانش آموزی 310 نفر، سنجش مهارت 310 نفر، - ایسنا/لرستان معاون آموزشی مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی لرستان گفت: طی سال 99 و باتوجه به شیوع ویروس کرونا در بخش آموزش دانش آموزی 310 نفر، سنجش مهارت 310 نفر، سربازان نیروهای مسلح 850 نفر، بهره برداران حدود 25 هزار نفر آموزش دیده و برای کارکنان نیز 40 دوره آموزشی و افزایش مهارتی برگزار شد.

نادر آزادبخت در گفت وگو با ایسنا در رابطه با اجرای طرح های آموزشی توسط مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی لرستان، اظهار کرد: در این راستا طرح مهارت آموزی مددجویان کمیته امداد و زندانیان در این مرکز برگزار می شود.

وی ادامه داد: در قالب این طرح در داخل زندان مهارت های مختلف کشاورزی در رشته های زنبور عسل، ماهیان، مرغ بومی، گیاهان دارویی و .

به زندانیان آموخته می شود که در آینده منجر به شغل شود.

آزادبخت افزود: هدف ما از این آموزش ها افزایش میزان اشتغال آفرینی در سطح جامعه است.

معاون آموزشی مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی لرستان، عنوان کرد: بنابر راهبرد اصلی نظام آموزشی، آموزش به سربازان نیروهای مسلح نیز با نیازسنجی و با مراجعه به پادگان ها انجام می شود کحه در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آموزش 25000 کشاورز و تولیدکننده طی سال گذشته

آموزش 25000 کشاورز و تولیدکننده طی سال گذشته