مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 تیر 1400 ساعت 03:202021-07-16سياسي

بررسی علت خاموشی های اخیر در دستور هفتگی مجلس


بررسی طرح صیانت از حقوق کاربران در فضای مجازی و ساماندهی پیام رسان های اجتماعی، گزارش کمیسیون انرژی درمورد خاموشی های اخیر و سوال از وزرای ارشاد و ارتباطات در دستور هفته جاری مجلس شورای اسلامی است.

- بررسی طرح صیانت از حقوق کاربران در فضای مجازی و ساماندهی پیام رسان های اجتماعی، گزارش کمیسیون انرژی درمورد خاموشی های اخیر و سوال از وزرای ارشاد و ارتباطات در دستور هفته جاری مجلس شورای اسلامی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، جلسات علنی مجلس شورای اسلامی بعد از دو هفته تعطیلی، در روزهای یکشنبه و دوشنبه هفته جاری تشکیل می شود.

بررسی لایحه نحوه کمک های اشخاص حقیقی و حقوقی به سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، طرح دو فوریتی الزام دستگاه های اجرایی جهت پاسخگویی به تذکرات کتبی و شفاهی نمایندگان، بررسی ایرادات شورای نگهبان در لایحه اصلاح قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز، لایحه معاهده معاضدت حقوقی متقابل در امور مدنی بین جمهوری اسلامی ایران و جمهوری فدرال برزیل و لایحه معاهده استرداد مجرمین بین جمهوری اسلامی ایران و جمهوری فدرال برزیل در دستور کار مجلس قرار دارد.

بررسی ایرادات شورای نگهبان در لایحه پروتکل همکاری در زمینه مبارزه با جرایم سازمان یافته در دریای خزر الحاقی به موافقتنامه همکاری در زمینه امنیت در دریای خزر و لایحه نحوه واگذ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی علت خاموشی های اخیر در دستور هفتگی مجلس

بررسی علت خاموشی های اخیر در دستور هفتگی مجلس