مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 تیر 1400 ساعت 03:302021-07-17سياسي

دومین همایش ملی انقلاب اسلامی، کارآمدی، فرصت ها و چالش ها برگزار می شود


دومین همایش ملی انقلاب اسلامی، کارآمدی، فرصت ها و چالش ها به صورت مجازی در دانشگاه تبریز برگزار می شود.

- دومین همایش ملی "انقلاب اسلامی، کارآمدی، فرصت ها و چالش ها" برگزار می شود ایسنا/آذربایجان شرقی دومین همایش ملی انقلاب اسلامی، کارآمدی، فرصت ها و چالش ها به صورت مجازی در دانشگاه تبریز برگزار می شود.

دبیر علمی دومین همایش ملی انقلاب اسلامی، کارآمدی، فرصتها و چالش ها در دانشگاه تبریز در این ارتباط گفت: آیین افتتاحییه این همایش 27 تیرماه راس ساعت 8:30 با سخنرانی ویژه استاد حسن رحیم پور ازغدی برگزار خواهد شد.

حسین احمدی سفیدان با اشاره به تعداد مقالات رسیده به دبیرخانه این همایش، افزود: حدود 224 چکیده مقاله به دبیرخانه ارسال و از این تعداد در نهایت 184 مقاله کامل دریافت شد و از این تعداد هم حدود 144 مقاله پذیرفته شده است که دو سوم آنان در قالب پوستر و یک سوم نیز در قالب سخنرانی ارایه خواهد شد.

وی گفتمان انقلاب اسلامی و مسئله کارآمدی و گفتمان انقلاب اسلامی؛ فرصت ها و چالش ها را از جمله محورهای اصلی این همایش؛ کارآمدی، فرصتها و چالشها عنوان کرد و ادامه داد: تا به امروز هفت پیش نشست در پنج پنل تخصصی با مشارکت و همکاری مرکز الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت، انجمن علمی جامعه شناسی ایران، انجمن مطالعات سیاسی، انجمن انقلاب اسلامی و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دومین همایش ملی انقلاب اسلامی، کارآمدی، فرصت ها و چالش ها برگزار می شود

دومین همایش ملی انقلاب اسلامی، کارآمدی، فرصت ها و چالش ها برگزار می شود