مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 تیر 1400 ساعت 03:352021-07-17اقتصادي

پیشتازی یزدی ها در اجرای طرح ملی مسکن/واگذاری 370 واحد دیگر تا مهرماه


معاون عمرانی استاندار یزد با اشاره به شناسایی 12 هزار واجد شرایط طی پنج مرحله ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن در این استان، از تحویل 370 واحد مسکونی جدید اقدام ملی در استان تا مهرماه سال جاری خبر داد.

- ایسنا/یزد معاون عمرانی استاندار یزد با اشاره به شناسایی 12 هزار واجد شرایط طی پنج مرحله ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن در این استان، از تحویل 370 واحد مسکونی جدید اقدام ملی در استان تا مهرماه سال جاری خبر داد.

محسن صادقیان با بیان این که هفته گذشته در جریان افتتاح طرح های عمرانی شهرستان های اشکذر، میبد و اردکان، عملیات کلنگ زنی 524 واحد مسکونی طرح اقدام ملی مسکن در شهرهای زارچ، اشکذر، اردکان و میبد انجام شد، گفت: 370 واحد مسکونی طرح اقدام ملی مسکن تا مهرماه امسال به متقاضیان تحویل خواهد شد.

وی با اشاره به تامین زمین مورد نیاز برای ساخت واحدهای مسکونی تمام متقاضیان این طرح، گفت: در مرحله پنجم طرح اقدام ملی مسکن بیش از 9200 خانوار در کلیه شهرهای استان به غیر از شهرستان یزد ثبت نام کردند که از این تعداد بیش از 2700 خانوار واجد شرایط بودند.

وی اعلام کرد: تاکنون پنج مرحله ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن در استان انجام شده که در مجموع نزدیک به 33 هزار و 500 نفر ثبت نام کردند و 12 هزار خانوار آن واجد شرایط شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشتازی یزدی ها در اجرای طرح ملی مسکن/واگذاری 370 واحد دیگر تا مهرماه

پیشتازی یزدی ها در اجرای طرح ملی مسکن/واگذاری 370 واحد دیگر تا مهرماه