مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 تیر 1400 ساعت 03:352021-07-17سياسي

هجمه کنندگان به شورای نگهبان «نابالغان سیاسی» هستند


مدیر سازمان بسیج حقوق دانان استان کرمانشاه شورای نگهبان را به عنوان اصلی ترین دستاورد انقلاب اسلامی و خون پاک شهیدان دانست و گفت: هجمه کنندگان به شورای نگهبان را می توان نابالغان سیاسی نامید که درک ضعیفی از منافع ملی دارند.

- رسول بهرامی پور امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، به مناسبت سالروز تأسیس شورای نگهبان اظهار داشت: شورای نگهبان از جمله نهادهای نظارتی جمهوری اسلامی ایران و حافظ قانون اساسی به عنوان اصلی ترین دستاورد انقلاب اسلامی و خون پاک شهیدان است.

وی ادامه داد: تمامی مصوبات حافظ مصالح اسلام و مسلمین دانسته و نسبت به کسانی که بی پروا به فقهای شورای نگهبان می تازیدند، می فرمودند: من به این آقایان هشدار می دهم که تضعیف و توهین به فقهای شورای نگهبان امری خطرناک برای کشور و اسلام است .

وی تصریح کرد: امام خمینی(ره) در 18 خردادماه سال 1360 و در بهبوهه آشوب آفرینی های بنی صدر و حامیانش، کسانی که از قانون یا مصوبات مجلس که به تأیید شورای نگهبان رسیده است، تمکین نمی کردند را مخالف با اسلام می دانستند.

بهرامی پور افزود: مقام معظم رهبری نیز در دیدار با اعضای شورای نگهبان در تاریخ 28 تیرماه سال 79 در اهمیت این نهاد می فرمایند: شورای نگهبان موظف است از ورود ناخالصی ها به ارکان نظام جلوگیری کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هجمه کنندگان به شورای نگهبان «نابالغان سیاسی» هستند

هجمه کنندگان به شورای نگهبان «نابالغان سیاسی» هستند