مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 تیر 1400 ساعت 03:352021-07-17فرهنگي

توجه جدی به رشد هنرهای تصویری در شهرستان ها اتفاق نیفتاده است


نکته قابل توجه در شهرستان ها این است که توجه جدی به مسیر رشد برای هنرهای تصویری اتفاق نیفتاده و در قزوین این رویه تغییر خواهد کرد.

- با اشاره به لزوم برگزاری دوره های متعدد توانمندسازی از جمله دوره فیلم سازی برای هنرمندان قزوینی اظهار کرد: رویکرد حوزه هنری توجه ویژه به استعداد یابی و رشد هنرمندان جدیدالورود به عرصه هنر و رسانه در وادی انقلاب است.

وی ادامه داد: دوره فیلم سازی مستند یک بخشی از رویکرد کلی است که در توضیح آن باید گفت به دنبال یک مرکز رشد هستیم که پایگاهی شود برای حضور جوان ها و نوجوانانی که علاقه مند هستند به عرصه هنر ورود کنند؛ این مرکز رشد 3 مرحله استعداد یابی و شناسایی، بالندگی و بعد معرفی این دوستان به بازار را پی می گیرد و در واقع کار حرفه ای با نگرش کاشت داشت و برداشت را دنبال می کنیم.

مدیرکل حوزه هنری قزوین توضیح داد: بخشی از این کار به این موضوع بستگی دارد که هرکدام از شاخه های هنری در زیست بوم استان قزوین تا چه میزان قابلیت تقویت و شتاب دهی دارد و اولین امری که فکر کردیم ظرفیتش وجود دارد و ما احساس می کنیم مزیت نسبی ما بحث هنرهای تصویری است که بخشی از آن ساخت فیلم مستند است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توجه جدی به رشد هنرهای تصویری در شهرستان ها اتفاق نیفتاده است

توجه جدی به رشد هنرهای تصویری در شهرستان ها اتفاق نیفتاده است