مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 تیر 1400 ساعت 03:502021-07-17اجتماعي

خسارت 120 میلیارد تومانی سیل در مناطق کویری اصفهان/ آب های سطحی باید استحصال شود


منصور شیشه فروش امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به بارندگی هفته گذشته در نوار شمالی و شرقی استان و مناطق بیابانی و کویری اظهار داشت: در خور و بیابانک، نایین، اردستان، کاشان، آران و بیدگل و نطنز بارش باران را به صورت رگباری و همرفتی و در زمان های بعد از ظهر و اوایل شب داشتیم که در مناطق مختلف منجر به سیل شد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با بیان اینکه خسارات سیل در حوزه مسکونی،کشاورزی و راه ها 120 میلیارد تومان برآورد شد که پیگیری های لازم برای تأمین اعتبارات انجام شد، افزود: عوامل راهداری در حال شانه سازی و بازسازی راه ها و پل ها هستند، بنیاد مسکن نیز عملیات آواربرداری منازل تخریب شده را انجام می دهد، پیگیری ها برای اعطای تسهیلات برای بازسازی منازل قبل از پاییز انجام شده است.

وی گفت: با توجه به تخریب قنوات در مناطق اعلام شده، تیم های احیای قنوات جهاد کشاورزی در مناطق مستقر هستند و بازسازی قنوات در دست اقدام است.

شیشه فروش با بیان این که پهنه استان مواجه با خشکسالی است، بیان کرد: گاهی در خشکسالی ها شاهد بارش های موضعی و موقتی هستیم، در مناطق کویری به دلیل عدم نفوذپذیری آب بارش ها تبدیل به روان آب شده و سیل را به دنبال خواهد داشت و در 20 دقیقه بارش خساراتی را ایجاد می کند، این بارش ها به صورت همرفتی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خسارت 120 میلیارد تومانی سیل در مناطق کویری اصفهان/ آب های سطحی باید استحصال شود

خسارت 120 میلیارد تومانی سیل در مناطق کویری اصفهان/ آب های سطحی باید استحصال شود