مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 تیر 1400 ساعت 03:552021-07-17سياسي

55 درصد جمعیت البرز زیر پوشش بیمه تأمین اجتماعی هستند


سرپرست اداره کل تأمین اجتماعی استان البرز گفت: 55 درصد جمعیت استان زیر پوشش بیمه تأمین اجتماعی هستند که این رقم نشان دهنده حجم بالا و گستردگی ارائه خدمات به جامعه کار و تولید است.

- ، ابوالحسن قورچیان در دیدار مدیران کل و درمان تأمین اجتماعی البرز با عباسی نماینده مردم کرج، اشتهارد و فردیس در مجلس شورای اسلامی که به مناسبت هفته تأمین اجتماعی صورت گرفت، اظهار کرد: اقدامات خوب و اثربخشی توسط سازمان تأمین اجتماعی در بکارگیری فناوری های نوین در ارائه خدمات غیرحضوری انجام شده است.

وی بیان کرد: 55 درصد جمعیت استان زیر پوشش بیمه تأمین اجتماعی هستند که این رقم نشان دهنده حجم بالا و گستردگی ارائه خدمات به جامعه کار و تولید است.

سرپرست اداره کل تأمین اجتماعی استان البرز تصریح کردند: در سالی که گذشت افزایش 50 درصدی حقوق این عزیزان را داشتیم و خوشبختانه رضایتمندی این عزیزان را در پی داشته و می توان گفت این اتفاق از اقدامات شجاعانه آقای سالاری مدیر عامل محترم سازمان بوده است.

وی خاطرنشان کرد: یکی دیگر از اقدامات مثبت سازمان تأمین اجتماعی حذف دفترچه ها بود که حذف دفترچه ها باعث این گروید مخاطبان محترم سازمان تأمین اجتماعی دیگر وقت خود را در صف های گرفتن دفترچه هدر ندهند قورچیان در بخش دیگری از صحبت ها گفت: با توجه به مشکلاتی که در عر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

55 درصد جمعیت البرز زیر پوشش بیمه تأمین اجتماعی هستند

55 درصد جمعیت البرز زیر پوشش بیمه تأمین اجتماعی هستند