مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 تیر 1400 ساعت 04:352021-07-17اقتصادي

معاون استاندار یزد: 370 واحد مسکونی تا مهر امسال واگذار می شود


معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری یزد با بیان این که هفته گذشته در جریان افتتاح طرح های عمرانی شهرستان های اشکذر، میبد و اردکان عملیات کلنگ زنی 524 واحد مسکونی طرح اقدام ملی مسکن در شهرهای زارچ، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، محسن صادقیان صبح امروز در جمع خبرنگاران حاضر شد و با اشاره به تامین زمین مورد نیاز برای ساخت واحدهای مسکونی تمام متقاضیان این طرح، اظهار کرد: در مرحله پنجم طرح اقدام ملی مسکن بیش از 9200 خانوار در کلیه شهرهای استان به غیر از شهرستان یزد ثبت نام کردند که از این تعداد بیش از 2700 خانوار واجد شرایط بودند.

وی افزود:  تاکنون پنج مرحله ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن در استان انجام شده که در مجموع نزدیک به  33 هزار و 500 نفر ثبت نام کردند و 12 هزار خانوار آن واجد شرایط شدند.

معاون هماهنگی امور عمرانی عمرانی استاندار گفت: با برگزاری جلسات هفتگی پروژه های طرح اقدام ملی مسکن مورد بررسی قرار گرفته و خوشبختانه این پروژه ها در استان دارای پیشرفت فیزیکی مناسب هستند.

صادقیان تصریح کرد: از واجدین شرایط این طرح می خواهیم در زمان های مشخص شده نسبت به تامین سهم آورده خود اقدام کنند تا پروژه ها طبق برنامه زمانبندی شده در اسفندماه 1400 و شهریور 1401 به اتمام برسند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون استاندار یزد: 370 واحد مسکونی تا مهر امسال واگذار می شود

معاون استاندار یزد: 370 واحد مسکونی تا مهر امسال واگذار می شود