مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 تیر 1400 ساعت 04:502021-07-17سياسي

مجلس به دنبال کمک است نه ایجاد محدودیت در فضای مجازی


معاون حقوقی و پارلمانی مرکزملی فضای مجازی بر توسعه سکوهای داخلی و ساماندهی سکوهای خارجی در قانون حمایت از حقوق کاربران در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد.

- معاون حقوقی و پارلمانی مرکزملی فضای مجازی بر توسعه سکوهای داخلی و ساماندهی سکوهای خارجی در قانون حمایت از حقوق کاربران در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، امیرخوراکیان با اشاره به جلساتی که طی ماه ها و هفته های اخیر با نمایندگان مجلس شورای اسلامی به خصوص اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس، ذی نفعان و فعالان حوزه فضای مجازی کشور داشته است، گفت: مجلس شورای اسلامی در راستای سیاست های کلان شورای عالی فضای مجازی کشور به دنبال تصویب قانون حمایت از حقوق کاربران و خدمات کاربردی فضای مجازی است و هدف اصلی از این طرح قانون گذاری برای تنظیم گری است و نه ایجاد محدودیت و مسدودسازی خدمات.

این نگاه به وضوح در مسیر اصلاح و تکامل این طرح قابل مشاهده است.

وی با اشاره به همکاری خوب نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی با شورای عالی فضای مجازی در جهت ارایه طرحی جامع و کامل برای تامین انواع نیازهای خدماتی در کشور با بهترین کیفیت در فضای مجازی تاکید کرد: متاسفانه مراحل اصلاح و تکمیل این طرح به خوبی از رسانه ها اطلاع رسانی نشده و صرفا طرح اولیه منتشر شده است در حالی که این طرح طی جلسات مت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجلس به دنبال کمک است نه ایجاد محدودیت در فضای مجازی

مجلس به دنبال کمک است نه ایجاد محدودیت در فضای مجازی