مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 تیر 1400 ساعت 05:002021-07-17سياسي

افتتاح پنجاه و دومین کتابخانه عمومی نهادی کردستان در روزهای آتی


مدیرکل کتابخانه های عمومی کردستان گفت: با راه اندازی کتابخانه عمومی امام خامنه ای(مدظله العالی)، تعداد کتابخانه عمومی نهادی فعال در استان به 52 باب افزایش می یابد.

- سنندج- مدیرکل کتابخانه های عمومی کردستان گفت: با راه اندازی کتابخانه عمومی امام خامنه ای(مدظله العالی)، تعداد کتابخانه عمومی نهادی فعال در استان به 52 باب افزایش می یابد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد مخدومی روز شنبه در دیدار با رییس مجمع نمایندگان کردستان در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: توجه و نگاه ویژه نمایندگان مجلس به مبحث کتاب در نهایت به نفع جامعه است و موجب نهادینه سازی فرهنگ مطالعه و توسعه فرهنگی می شود.

وی افزود: کتابخانه های عمومی در سال های اخیر با گسترش فعالیت های خود به یک نهاد فرهنگی اجتماعی بدل شده است که نقش مهمی در حوزه فرهنگ کشور ایفا می کند.

وی عنوان کرد: در سال گذشته و با وجود همه گیری بیماری کرونا بیش از دو هزار برنامه متنوع فرهنگی در استان کردستان و در فضای مجازی برای علاقمندان به کتاب و کتابخوانی برگزار شد.

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان کردستان در ادامه از افتتاح کتابخانه عمومی مرکزی آیت الله خامنه ای در آینده ای نزدیک خبر داد و افزود: با راه اندازی این کتابخانه، شاخص های فرهنگی استان به ویژه در بخش کتابخوانی افزایش چشمگیری می یابد و ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح پنجاه و دومین کتابخانه عمومی نهادی کردستان در روزهای آتی

افتتاح پنجاه و دومین کتابخانه عمومی نهادی کردستان در روزهای آتی