مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 تیر 1400 ساعت 05:052021-07-17اقتصادي

خریدو فروش وام ازدواج، بازی جدید دلالان در زمین زوج های جوان


روزانه تعداد زیادی از جوانان برای تکمیل جهیزیه به مراکز نیکوکاری مراجعه می کنند که بیشتر آنان در تامین وثیقه برای دریافت تسهیلات ناتوان هستند و کمک های خیران نیز پاسخگوی نیاز آنان نیست.

- روزانه تعداد زیادی از جوانان برای تکمیل جهیزیه به مراکز نیکوکاری مراجعه می کنند که بیشتر آنان در تامین وثیقه برای دریافت تسهیلات ناتوان هستند و کمک های خیران نیز پاسخگوی نیاز آنان نیست.

افزایش سقف وام ازدواج با سود چهار درصدی گرچه برای تشویق زوج های جوان به این سنت حسنه مصوب شد، ولی دشواری تامین ضامن (وثیقه) باعث شد تا اکثر عروس و دامادها در خراسان شمالی دستشان از دریافت این تسهیلات کوتاه و تمام منافع آن به جیب دلالان واریز شود.

بررسی ایرنا، حاکیست که هم اکنون در خراسان شمالی حدود هشت هزار زوج جوان در نوبت دریافت تسهیلات یک میلیارد ریالی ازدواج قرار دارند که اکثر این افراد به دلیل نداشتن ضامن معتبر موفق به دریافت این تسهیلات 50 تا 100 میلیون تومانی نشدند و پس از مدتها از ازدواج و شروع زندگی همچنان در نوبت دریافت تسهیلات و در به در دنبال ضامن معتبر می گردند.

سنگ اندازی فراتر از قانون بانک ها اگرچه اخذ ضامن برای پرداخت تسهیلات بانکی امری قانونی محسوب می شود، ولی بنا بر ادعای زوج های جوان آنچه این روزها از سوی برخی بانک های عامل در خراسا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خریدو فروش وام ازدواج، بازی جدید دلالان در زمین زوج های جوان

خریدو فروش وام ازدواج، بازی جدید دلالان در زمین زوج های جوان