مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 تیر 1400 ساعت 05:152021-07-17سياسي

برگزاری هشتمین دوره انتخابات نظام پزشکی ساوه و زرندیه همزمان با سراسر کشور


رییس دانشکده علوم پزشکی ساوه از برگزاری انتخابات نظام پزشکی و مشخص شدن نفرات هیئت مدیره خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک مهدی مصری صبح امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه این انتخابات روز گذشته و همزمان با سراسر کشور در ساوه نیز برگزار شد گفت: هشتمین دوره انتخابات نظام پزشکی ساوه در محل ساختمان این مرکز با حدود 733 واجد شرایط رای ریزی از بین پزشکان و دندانپزشکان، ماما، داروساز، علوم آزمایشگاهی و سایر رشته های پروانه دار برگزار شد.

وی افزود: در پایان این انتخابات 17 نفر بعنوان اعضای هیئت مدیره نظام پزشکی انتخاب شدند که در این بین 10 پزشک، 2 دندانپزشک، 2 داروساز، 1 ماما، 1 نفر از علوم آزمایشگاهی و 1 نفر نیز از سایر رشته های گروه های پروانه دار برگزیده شدند.

رییس دانشکده علوم پزشکی ساوه تصریح کرد: متولی برگزاری این انتخابات وزارت بهداشت است و اعضا هیئت نظارت انتخابات را هیئت مرکزی نظارت که متشکل از نماینده مجلس، نظام پزشکی، نماینده ای از وزارت بهداشت و سایر نمایندگان است انتخاب میکنند.

مصری انتخابات سازمان نظام پزشکی را در حیطه نظام سلامت مهم قلمداد کرد و گفت: اهمیت این انتخابات از آن جهت است که در ارتباط با مسائل صنفی، مقررات و بحث های انتظامی و رسیدگی به شکایات مردم و قصورات پزشکی ملزم به رسیدگی هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری هشتمین دوره انتخابات نظام پزشکی ساوه و زرندیه همزمان با سراسر کشور

برگزاری هشتمین دوره انتخابات نظام پزشکی ساوه و زرندیه همزمان با سراسر کشور