مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 تیر 1400 ساعت 05:152021-07-17اقتصادي

واحدهای قضایی در آذربایجان غربی به دادرسی تصویری مجهز شدند


رییس کل دادگستری آذربایجان غربی از امکان برگزاری جلسات دادرسی به صورت از راه دور خبر داد و گفت: 70 درصد واحدهای قضایی این استان به امکانات تصویری جهت دادرسی از راه دور مجهز شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه و به نقل از روابط عمومی دادگستری کل آذربایجان غربی ناصر عتباتی اظهار داشت: تمام مراکز قضایی شامل دادسرا، دادیاری ها، شعبه های مختلف قضایی و همچنین زندان های سطح استان برای برگزاری محاکمه های تصویری و از راه دور در دستور کار قرار گرفت و 70 درصد واحدهای قضایی استان به امکانات تصویری جهت دادرسی از راه دور مجهز شدند.

وی ادامه داد: با اجرای دادرسی الکترونیکی مخاطرات جاده ای و اقدامات انجام شده برای فراری دادن متهمان نیز غیرممکن شده است.

رییس کل دادگستری آذربایجان غربی با بیان اینکه در شرایط مقابله با کرونا بهترین روش برای تسریع در مراحل دادرسی و تأمین سلامت زندانیان و همکاران قضایی و پیشگیری از دیگر مشکلات، اجرای دادرسی الکترونیک است تصریح کرد:در بدرقه فیزیکی بین استانی حدود یک ماه زمان به طول می انجامید اما از این طریق ظرف یک ساعت دادرسی لازم معمول می شود.

عتباتی، مستندسازی های صوتی و تصویری را از فواید طرح مزبور عنوان کرد و گفت: در راستای اجرای هرچه بهتر این طرح با پیگیری های دادگستری آذربایجان غربی، ارتباط ز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واحدهای قضایی در آذربایجان غربی به دادرسی تصویری مجهز شدند

واحدهای قضایی در آذربایجان غربی به دادرسی تصویری مجهز شدند