مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 تیر 1400 ساعت 05:352021-07-17حوادث

انهدام باند توزیع قرص لاغری «گلوریا»/3 مجرم حرفه ای دستگیر شدند


رییس پلیس فتا پایتخت از شناسایی و دستگیری اعضای باند توزیع قرص لاغری گلوریا خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، رییس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات پایتخت از شناسایی و انهدام یکی از بزرگترین شبکه های توزیع داروهای غیرمجاز در سطح کشور و کشف بیش از یکصد و شصت هزار قلم از این داروها که بیشتر آنها قرص های گلوریا با عوارض مرگبار بعد از مصرف بودند خبر داد.

 سرهنگ داود معظمی گودرزی رییس پلیس فتا تهران بزرگ اظهار داشت: باتوجه به ممنوعیت خرید و فروش دارو در فضای مجازی اخیرا افرادی که در این زمینه فعالیت مجرمانه داشتند تحت رصد پلیس قرار گرفتند.

وی با اشاره به عوارض وحشتناک مصرف برخی از این داروها از جمله قرص های گلوریا تصریح کرد: در تحقیقات اولیه رسیدگی به پرونده و پس از بررسی های  تخصصی کارشناسان پلیس فتا پایتخت متوجه پیچیدگی پرونده شده و پی بردند سه نفر مجرم حرفه ای در حال فعالیت در زمینه توزیع قرص های گلوریا و دیگر داروها هستند در حالیکه افراد رصد شده صرفا خرده فروش این شبکه هستند.

سرهنگ گودرزی ادامه داد: با بررسی بیشتر و اقدامات فنی مشخص شد این شبکه گسترده در توزیع داروهای غیرمجاز در فضای مجازی در سطح کشور فعالیت دارد و این افراد با تبلیغات اغواکننده و دروغین به توزیع و فروش این داروها که اکثرا از قرص های چاق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انهدام باند توزیع قرص لاغری «گلوریا»/3 مجرم حرفه ای دستگیر شدند

انهدام باند توزیع قرص لاغری «گلوریا»/3 مجرم حرفه ای دستگیر شدند