مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 تیر 1400 ساعت 05:352021-07-17فناوري

دکل نفتی مغان به پوشش اینترنتی پرسرعت مجهز می شود


مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان اردبیل گفت: با توجه به اهمیت فعالیت دکل نفتی در منطقه مغان، تلاش خواهد شد تا با راه اندازی زیرساخت های لازم اینترنت پرسرعت و تلفن همراه در این مسیر تقویت شده و مورد بهره برداری قرار گیرد.

- ایسنا/اردبیل مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان اردبیل گفت: با توجه به اهمیت فعالیت دکل نفتی در منطقه مغان، تلاش خواهد شد تا با راه اندازی زیرساخت های لازم اینترنت پرسرعت و تلفن همراه در این مسیر تقویت شده و مورد بهره برداری قرار گیرد.

بهروز رزمی 26 تیر در نشست با نماینده مردم پارس آباد و بیله سوار در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: با توجه به اینکه منطقه اطراف دکل نفتی که عملیات حفاری و اکتشاف در آنها پیگیری می شود نیاز ضروری به برقراری ارتباط تلفنی و همچنین توسعه فیبر نوری است، سعی شده تا زیرساخت های لازم در این منطقه فراهم آید.

وی رویکرد امسال اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان را تکمیل پوشش تلفن همراه و اینترنت پرسرعت در روستاهای بالای 20 خانوار اعلام کرد و گفت: 73 روستای شهرستان مرزی بیله سوار نیز جز این مناطق محروم محسوب می شود که در 68 روستا پوشش تلفن همراه انجام شده و در مابقی روستاها به سرعت این کار پیگیری می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دکل نفتی مغان به پوشش اینترنتی پرسرعت مجهز می شود

دکل نفتی مغان به پوشش اینترنتی پرسرعت مجهز می شود