مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 تیر 1400 ساعت 05:552021-07-17اقتصادي

مشکل اصلی در مدیریت آب تولید آن است


عضو هیات علمی مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی لرستان گفت: برای تقویت و افزایش تولید آب تنها راه ممکن حفظ تعادل چرخه آب(سیکل هیدرولوژی) با تاکید بر حفاظت و حمایت از پوشش گیاهی سطح زمین (land Cover)بطور اعم و جنگل و مرتع بطور اخص است.

- عضو هیات علمی مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی لرستان: مشکل اصلی در مدیریت آب تولید آن است ایسنا/لرستان عضو هیات علمی مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی لرستان گفت: برای تقویت و افزایش تولید آب تنها راه ممکن حفظ تعادل چرخه آب(سیکل هیدرولوژی) با تاکید بر حفاظت و حمایت از پوشش گیاهی سطح زمین (land Cover)بطور اعم و جنگل و مرتع بطور اخص است.

رضا چمن پیرا در گفت وگو با ایسنا در رابطه با عبارت رایج نجات آب و مدیریت منابع آبی اظهار کرد: عبارت نجات آب را صحیح نمی دانم، چرا که آب خود ماهیتا نجات بخش بوده و مایع حیات است.

وی با بیان اینکه در کشور ما از صدر تا ذیل برای مدیریت آب صرفا رویکرد مدیریت مصرف حاکم است، حال آنکه مشکل اصلی در مدیریت تولید آب است، افزود: چنانچه تولید آب کاهش یابد یا در شرایط خاص متوقف شود، مدیریت مصرف عملا کارکرد خود را ازدست خواهد داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکل اصلی در مدیریت آب تولید آن است

مشکل اصلی در مدیریت آب تولید آن است