مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 تیر 1400 ساعت 06:002021-07-17سياسي

در مراسم عزا و عروسی و اجتماعات شلوغ حضور پیدا نکنید


استاندار کرمانشاه با تاکید بر لزوم رعایت مناسب پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری های اجتماعی، اظهار داشت: از مردم انتظار داریم از شرکت در مراسم عزا و عروسی و حضور در اجتماعات شلوغ به شدت اجتناب کنند.

- ایسنا/کرمانشاه استاندار کرمانشاه با تاکید بر لزوم رعایت مناسب پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری های اجتماعی، اظهار داشت: از مردم انتظار داریم از شرکت در مراسم عزا و عروسی و حضور در اجتماعات شلوغ به شدت اجتناب کنند.

هوشنگ بازوند در حاشیه نشست ستاد کرونا، گفت: موج پنجم کرونا از شرق کشور آغاز شده و به مرکز و غرب کشور و استان های همسایه کرمانشاه هم رسیده است.

وی با تاکید بر اینکه استان کرمانشاه نیز درگیر این موج تازه شده، خاطرنشان کرد: استان کرمانشاه حداقل دو تا سه هفته دیگر درگیر موج پنجم کرونا است و اگر طی این مدت مردم پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند شاهد کاهش تعداد موارد فوتی خواهیم بود، در غیر اینصورت هزینه های سنگین و غیرقابل جبرانی به استان وارد می شود.

با تاکید بر لزوم رعایت مناسب پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری های اجتماعی اظهار داشت: از مردم انتظار داریم به خاطر حفظ سلامت خانواده و همشهریان، از شرکت در مراسم عزا و عروسی و حضور در اجتماعات شلوغ به شدت اجتناب کنند و به ویژه از غذا خوردن در فضاهای بسته مانند رستوران ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در مراسم عزا و عروسی و اجتماعات شلوغ حضور پیدا نکنید

در مراسم عزا و عروسی و اجتماعات شلوغ حضور پیدا نکنید