مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 تیر 1400 ساعت 06:052021-07-17اقتصادي

ترک تشریفات پروژه باند 29 چپ مهرآباد/ نقص ایمنی در پروازهای فرودگاه


در حالی که واگذاری پروژه بهسازی باند 29 چپ مهرآباد به عنوان بزرگ ترین پروژه فرودگاهی کشور در قالب ترک تشریفات به شرکت مورد توصیه مقامات دولت، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس از روز دوم تیر 1400 عملیات بهسازی باند 29 چپ مهرآباد عملا با عملیات تراش آسفالت باند آغاز شد.

شرکت فرودگاه های و ناوبری هوایی ایران پروژه بهسازی باند 29 چپ فرودگاه بین المللی مهرآباد را مهمترین پروژه صنعت فرودگاهی ایران در سال 1400 معرفی کرده است.

از مواردی که به عنوان اهداف این پروژه عنوان شده است، برطرف سازی مشکلات سازه ای باند فعلی و افزایش ضریب ایمنی پروازها و استانداردسازی سطوح پروازی در مهرآباد عنوان شده است.

طبق اعلام مسوولان شرکت فرودگاه ها، بهسازی باند 29 چپ شامل انجام 3 لایه آسفالت، بلاک بیس و بیندر روی این سطوح پروازی به طول 4 کیلومتر و ضخامت 20 سانتی متر و همچنین زهکشی و ساماندهی آب های سطحی و استریپ سازی این باند است.

طو ل باند 29 چپ مهرآباد با احتساب نواحی حدود 4500 متر و طول موثر پروازی آن 4100 متر با عرض 80 است.

* مدیر کل مهرآباد: بهسازی باند 29 چپ زمستان 1400 تمام می شود پیش از این مدیرکل فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) در این باره به فارس گفته بود: براساس برنامه ریزی ها و پس از استاندارد سازی باند 29 راست فرودگاه بین المللی مهرآباد، بر اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترک تشریفات پروژه باند 29 چپ مهرآباد/ نقص ایمنی در پروازهای فرودگاه

ترک تشریفات پروژه باند 29 چپ مهرآباد/ نقص ایمنی در پروازهای فرودگاه