مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 تیر 1400 ساعت 06:452021-07-17سياسي

آیین اختتامیه پنجمین دوره مسابقات قرآنی سراج برگزار می شود


پنجمین دوره مسابقات قرآنی سراج برای نخستین بار به صورت آنلاین به همت فرهنگسرای قرآن برگزار شد که در این دوره شرکت کنندگانی از سراسر مناطق شهری تهران در آن به صورت همزمان حضور داشتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر مراسم اختتامیه پنجمین دوره مسابقات قرآنی سراج با حضور رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران و با تجلیل از برگزیدگان دوشنبه 28 تیرماه 1400 با رعایت پروتکل های بهداشتی، در آستانه عید سعید قربان و در فرهنگسرای قرآن برگزار می شود.

پنجمین دوره مسابقات قرآنی سراج برای نخستین بار به صورت غیرحضوری و آنلاین به همت فرهنگسرای قرآن برگزار شد که در این دوره شرکت کنندگانی از سراسر مناطق شهری تهران در آن به صورت همزمان حضور داشتند.

ثبت نام این دوره از مسابقات در ماه مبارک رمضان و با یک رشته قرائت تحقیق در دو بخش زیر 16 سال و بالای 16 سال آغاز و مرحله مقدماتی و نهایی آن در خردادماه انجام شد.

از آثار و تلاوت های رسیده به دبیرخانه جشنواره در مرحله مقدماتی با داوری دکتر سعید رحمانی تعداد 68 تلاوت برگزیده و به مرحله نهایی راه یافته و در نهایت 10 نفر به عنوان برگزیده نهایی مسابقات شناخته شدند.

با توجه به اوج گیری بیماری کرونا و مشخص نبودن پایان محدودیت ها، فرهنگسرا در نظر دارد به دلیل جلوگیری از تأخیر طولانی اهدا جوایز برندگان، مراسمی را به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیین اختتامیه پنجمین دوره مسابقات قرآنی سراج برگزار می شود

آیین اختتامیه پنجمین دوره مسابقات قرآنی سراج برگزار می شود