مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 تیر 1400 ساعت 06:452021-07-17اقتصادي

دلتا همبازی خطرناک کودکان


نوع جدید ویروس جهش یافته کرونا که دلتا نام گرفته و کانون شیوع آن کشور هند است در رفتار جدید خود، کودکان و نوزادان را بسیار بیشتر از همنوعان چینی و انگلیسی خود هدف قرار داده و در واقع قدرت بالای سرایت او مرزهای ابتلا را جابجا کرده است.

- ایسنا/مرکزی نوع جدید ویروس جهش یافته کرونا که دلتا نام گرفته و کانون شیوع آن کشور هند است در رفتار جدید خود، کودکان و نوزادان را بسیار بیشتر از همنوعان چینی و انگلیسی خود هدف قرار داده و در واقع قدرت بالای سرایت او مرزهای ابتلا را جابجا کرده است.

در دو هفته اخیر شاهد خیز جدید کروناویروس هستیم و متاسفانه پیک پنجم با وجود توصیه های بهداشتی و اجرای واکسیناسیون با سویه دلتای هندی در حال اوج گیری در تمام نقاط کشور است و این روزها رنگ نقشه کشور برافروخته تر از گذشته شده چرا که موج قرمز روزبروز از نوار جنوبی کشور به سمت شمال نقشه کرونایی پیشروی می کند و در کمتر از چند روز تعداد زیادی از شهرهای کشور در وضعیت رنگ بندی قرمز قرار گرفته اند.

موج جدید کرونا ویروس با نام دلتا در حالی با سرعت فزآینده از نوار جنوبی کشور خود را به مرکز و شمال کشور رساند که بنا بر آمار اعلامی در اغلب بیمارستان های کشور، میزان درگیری نوزادان و کودکان با سویه دلتا افزایش یافته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دلتا همبازی خطرناک کودکان

دلتا همبازی خطرناک کودکان