مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 تیر 1400 ساعت 06:502021-07-17اقتصادي

حمایت ناچیز و دوپهلوی ارشاد از تئاتری ها/ خصوصی ها محروم شدند!


اداره کل هنرهای نمایشی حمایت ناچیزش را فقط به اجراهای متوقف شده در 2 هفته تعطیلی کرونایی اخیر سالن های دولتی اختصاص می دهد در حالی که اجراهای سالن های خصوصی با هماهنگی این اداره کل انجام شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، اینکه مبالغ 3 و 5 میلیون تومان برای گروه های تهرانی و 2 میلیون تومانی برای گروه های دیگر استان ها تا چه حد ناچیز است و دردی از گروه های تئاتری متضرر درمان نمی کند به کنار، سیاست دوپهلوی اداره کل هنرهای نمایشی نیز طی 2 هفته گذشته در نوع خود قابل توجه است.

این حمایت در حالی انجام می شود که طی 2 هفته تعطیلی سالن های دولتی، برخی سالن های خصوصی در هماهنگی انجام شده با اداره کل هنرهای نمایشی اجراهای متوقف شده خود را از سر گرفتند و برخی گروه ها در تماشاخانه های خصوصی به اجرای خود ادامه دادند.

این سیاست متضاد در خصوص تعطیلی فعالیت سالن های دولتی و فعال شدن سالن های خصوصی از سوی اداره کل هنرهای نمایشی از همان ابتدا مورد انتقاد رسانه ها و فعالان تئاتری قرار گرفت زیرا به نوعی توپ را به زمین تئاتری ها انداختن بود و حمایت ناچیز در نظر گرفته شده که فقط مختص گروه هایی است که در سالن های دولتی حضور دارند و گروه هایی که در سالن های خصوصی آثارشان را اجرا می کنند از این حمایت محروم می شوند، شاهد این مدعا است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت ناچیز و دوپهلوی ارشاد از تئاتری ها/ خصوصی ها محروم شدند!

حمایت ناچیز و دوپهلوی ارشاد از تئاتری ها/ خصوصی ها محروم شدند!