مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 تیر 1400 ساعت 06:502021-07-17حوادث

از درنگی بر چرایی افزایش قاچاق چوب تا وعده برخورد با باج خواهی مرتعی


فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان از افزایش قاچاق چوب در این استان خبر داد و گفت: روند افزایش قاچاق چوب در کشور و استان دلایل مختلفی دارد.

- در گفت وگوی ایسنا با فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی عنوان شد: از درنگی بر چرایی افزایش قاچاق چوب تا وعده برخورد با باج خواهی مرتعی ایسنا/سمنان فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان از افزایش قاچاق چوب در این استان خبر داد و گفت: روند افزایش قاچاق چوب در کشور و استان دلایل مختلفی دارد.

سرهنگ علیرضا ابوطالبی در گفت وگو با ایسنا از توقیف 40 خودروی قاچاقچیان و دستگیری حدود 40 نفر در همین ارتباط خبر داد و اظهار کرد: بیشترین چوب قاچاقی در استان سمنان مربوط به تاغ زارها است که عمده آن به دلیل کیفیت و ماندگاری بالای زغال آن انجام می شود.

وی با اشاره به چرایی افزایش قاچاق چوب در سال جاری تصریح کرد: بخشی از چوب های قاچاق کشف شده مربوط به دیگر استان ها است و حین عبور از محورهای استان توقیف می شوند.

فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری استان از طرح تنفس جنگل های شمال به عنوان یکی از عوامل موثر دیگر در افزایش قاچاق چوب نام برد و افزود: کاهش واردات چوب به کشور از یک سو و افزایش قیمت چوب از دیگر عوامل موثر در این رشد هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از درنگی بر چرایی افزایش قاچاق چوب تا وعده برخورد با باج خواهی مرتعی

از درنگی بر چرایی افزایش قاچاق چوب تا وعده برخورد با باج خواهی مرتعی