مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 تیر 1400 ساعت 07:052021-07-17اقتصادي

ایران خودرو برای نوسازی تاکسی ها اعلام آمادگی کرد


مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو با بیان اینکه در حال حاضر 5000 دستگاه تاکسی آماده واگذاری به اتحادیه تاکسی رانی و شهرداری است، برای توسعه و نوسازی ناوگان تاکسی رانی توسط گروه صنعتی ایران خودرو اعلام آمادگی کرد.

- مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو با بیان اینکه در حال حاضر 5000 دستگاه تاکسی آماده واگذاری به اتحادیه تاکسی رانی و شهرداری است، برای توسعه و نوسازی ناوگان تاکسی رانی توسط گروه صنعتی ایران خودرو اعلام آمادگی کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، فرشاد مقیمی در نشست با مسئولان ناوگان حمل ونقل عمومی ضمن اشاره به اینکه ایران خودرو با وجود همه مشکلات و مسائل مرتبط با حوزه تولید به واسطه تحریم ها و کرونا، سعی در برداشت گامهای مهم و تاثیرگذار در توسعه ناوگان حمل ونقل عمومی برداشت، اظهار کرد: در صورتیکه منابع مالی برای ادامه تولید خودروی اقتصادی ناوگان تاکسیرانی تامین شود، این روند ادامه خواهد داشت.

مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو ادامه داد: تولید خودروهای ناوگان تاکسیرانی زنجیره تامین خاصی دارند.

تامین تجهیزات خودروهای دوگانه سوز براساس سفارش گذاری بهره بردار و مشتریان صورت میگیرد و این آمادگی در زنجیره تامین و خطوط تولید ایران خودرو وجود دارد تا با افزایش ظرفیتها، نیاز موجود به ویژه در حوزه تاکسی رانی را رفع کند تا امکان ارائه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایران خودرو برای نوسازی تاکسی ها اعلام آمادگی کرد

ایران خودرو برای نوسازی تاکسی ها اعلام آمادگی کرد