مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 تیر 1400 ساعت 07:202021-07-17ورزشي

اهدای 135 فقره کمک هزینه ازدواج به افراد تحت پوشش کمیته امداد


به مناسبت سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت زهرا (س)، 135 فقره کمک هزینه ازدواج به افراد تحت پوشش کمیته امداد گیلان اعطا شد.

- ، عباس اهرابی ظهر شنبه با اشاره به اینکه کمک به امر ازدواج جوانان تحت حمایت یکی از رسالت های کمیته امداد است، گفت: در همین راستا ستاد طرح کوثر در سطح استان و شهرستان ها تشکیل شده است.

وی، با اشاره به برخی از برنامه های این نهاد همزمان با روز ملی ازدواج، عنوان کرد: اهدا بسته های جهیزیه و کمک هزینه ازدواج، انجام مشاوره های فردی ازدواج به صورت تلفنی و حضوری، برگزاری مسابقات فرهنگی و اعطا هدایای فرهنگی به زوجین تحت حمایت و تقدیر از خیرین فعال در حوزه ازدواج از برنامه های این نهاد به مناسبت این ایام بود.

مدیرکل کمیته امداد گیلان، ادامه داد: تجلیل از زوج های جوان دارای مهریه پایین و ارزش گذاری بر این امر پسندیده، دیدار و تجلیل از زوجین جوان موفق و نخبه در حوزه های مختلف علوم دینی و قرآنی، علمی و پژوهشی، فرهنگی و هنری، ورزشی و…، پرداخت تسهیلات به زوجین جوان متقاضی دریافت وام قرض الحسنه ازدواج از دیگر خدمات این نهاد به مناسبت این ایام بود.

اهرابی تأکید کرد: تعامل مؤثر و بهره مندی از ظرفیت های فکری و امکانات مادی و معنوی سایر نهادهای اجتماعی جهت شناسایی راهکارهای ترویج ازدواج های آسان، آگاهانه و پایدار و هم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهدای 135 فقره کمک هزینه ازدواج به افراد تحت پوشش کمیته امداد

اهدای 135 فقره کمک هزینه ازدواج به افراد تحت پوشش کمیته امداد