مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 تیر 1400 ساعت 07:202021-07-17سياسي

استفاده از تمامی سلایق سیاسی برای توسعه استان فارس


برای توسعه استان فارس از تمامی ظرفیت های استان و سلایق سیاسی فارس بهره برداری شد.

- ، عنایت الله رحیمی ظهر شنبه در آیین افتتاح طرح لوله گذاری انتقال آب از خلیج فارس به استان فارس بیان کرد: یکی از ابتکاراتی که در استان فارس در راستای توسعه استان مورد توجه قرار گرفت استفاده از پتانسیل های موجود استان است.

وی ادامه داد: فارغ از نگاه های سیاسی باید از پتانسیل ها و نیروهای انسانی توانمند استان استفاده کرد تا بتوان فارس را به جایگاه اصلی خود در کشور رساند.

عالی ترین مقام دولت در استان فارس تصریح کرد: تمامی مدیران استان فارس در تلاش اند تا جدا از نگاه های سیاسی به دنبال توسعه استان فارس با بهره گیری از ظرفیت های موجود استان فارس در سطح کشور باشند.

رحیمی تاکید کرد: طرح لوله گذاری انتقال آب از خلیج فارس به استان فارس طرح بزرگی است که می تواند در فاز نخست آب خلیج فارس را به شهرستان های لامرد و مهر برساند و پس از آن در فاز دوم این خط انتقال به مناطق مرکزی فارس نظیر کلان شهر شیراز برسد.

او ادامه داد: سه هزار و 500 طرح در استان فارس دارای بیش از 70 درصد پیشرفت فیزیکی داشته و 150 طرح ملی نیز در استان فارس در آستانه بهره برداری است که تمامی این فعالیت ها موجب خواهد شد استان فارس رشد قابل توجه ای داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده از تمامی سلایق سیاسی برای توسعه استان فارس

استفاده از تمامی سلایق سیاسی برای توسعه استان فارس