مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 تیر 1400 ساعت 07:252021-07-17اجتماعي

پاکسازی پسماندهای عمرانی و ساختمانی در غرب تهران


رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان ملارد از پاکسازی پسماندهای عمرانی و ساختمانی محور چیتگر محدوده ورودی به شهر ملارد خبر داد.

- ، مهناز مدیریان رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان ملارد با اعلام این خبر گفت: به منظور اجرای مصوبات کارگروه مدیریت پسماند شهرستان ملارد، با توجه به پیگیری های به عمل آمده توسط این اداره و همکاری دستگاه های مرتبط، پاکسازی پسماندهای عمرانی و ساختمانی محور چیتگر محدوده ورودی به شهر ملارد انجام شد.

مدیریان در ادامه افزود: با توجه به افزایش روز افزون جمعیت شهر نشین و گسترش ساخت وسازهای عمرانی در شهرستان ملارد، میزان پسماندهای عمرانی و ساختمانی افزایش یافته که در صورت عدم مدیریت صحیح و اصولی تبدیل به یکی از معضلات عمده زیست محیطی شهرستان خواهد شد.

وی بابیان اینکه پسماندهای عمرانی و ساختمانی علاوه بر ایجاد آلودگی زیست محیطی و ایجاد گرد و غبار موجب ایجاد منظر نامناسب شهری و تهدید سلامت شهروندان است، گفت: آموزش و فرهنگ سازی در خصوص مدیریت پسماندهای عمرانی و ساختمانی توسط ارگان های مرتبط بسیار راهگشا خواهد بود.

مهناز مدیریان ضمن اشاره به اهمیت مساله بازیافت و استفاده مجدد از مواد و مصالح حاصل از فعالیت های ساختمانی، تاکید کرد: بازیافت پسماندهای عمرانی و ساختمانی علاوه بر جلوگیری از دور ریختن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاکسازی پسماندهای عمرانی و ساختمانی در غرب تهران

پاکسازی پسماندهای عمرانی و ساختمانی در غرب تهران