مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 تیر 1400 ساعت 07:352021-07-17اجتماعي

سپاه سقای دشت تشنه خوزستان+ عکس و فیلم


فرماندهان سپاه ولیعصر(عج) خوزستان گفت: آبرسانی به روستاها و مناطق بحرانی خوزستان تا زمان حل مشکلات تنش آبی و گذر از تابستان ادامه دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، یک ماهی است که با تشدید گرما در خوزستان برخی از مناطق غربی و به ویژه شهرستان های دشت آزادگان و هویزه با مشکل کم آبی با مواجه هستند.

بی آبی خوزستان مختص حقابه محیط زیست نیست و در برخی از موارد کم آبی در روستاها برای مصارف شرب انسانی و آب مورد نیاز دام هم منتهی شده است.

آغاز بحران آب در خوزستان سبب شد که سپاه حضرت ولیعصر(عج) خوزستان به کنار مردم بیاید و با بسیج امکانات و نیروهای مردمی برای حل مشکل آب اقدام کند.

  مطالبه و پیگیری حل مشکل بی آبی در خوزستان سردار حسن شاهوارپور فرمانده سپاه ولیعصر(عج) خوزستان در این باره می گوید: از نخستین روز آغاز بحران آب در خوزستان مطالبه گری از مسوولان و پیگیری اقدامات در دستور کار قرار گرفت و منجر به رهاسازی آب از پشت سدهای خوزستان شد.

وی افزود: پیگیری اتصال تأسیسات روستایی سوسنگرد و هویزه به تأسیسات مجتمع امام علی(ع) از دیگر اقدامات سپاه خوزستان برای حل مشکل آب روستاییان غرب خوزستان بود.

فرمانده سپاه ولیعصر خوزستان با اشاره به راه اندازی قرارگاه آبرسانی سپاه در مناطق بحرانی خوزستان اظهار می کند: در این زمینه پیگیری هایی ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سپاه سقای دشت تشنه خوزستان+ عکس و فیلم

سپاه سقای دشت تشنه خوزستان+ عکس و فیلم