مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 تیر 1400 ساعت 07:352021-07-17سياسي

توزیع 135 فقره کمک هزینه ازدواج در گیلان


به گفته مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان گیلان، به مناسبت سالروز ازدواج امیرالمؤمنین(ع) و حضرت زهرا(س)، 135 فقره هدیه ازدواج به صورت کالا به افراد تحت پوشش کمیته امداد استان گیلان توزیع شد.

- عباس اهرابی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در رشت با بیان اینکه کمک به امر ازدواج جوانان تحت حمایت یکی از رسالت های کمیته امداد است، اظهار کرد: بدین منظور ستاد طرح کوثر در سطح استان و شهرستان ها تشکیل شده است.

وی با اشاره به برخی از برنامه های این نهاد هم زمان با روز ملی ازدواج گفت: اهدای بسته های جهیزیه و کمک هزینه ازدواج، انجام مشاوره های فردی ازدواج های نیازمند، افزود: کمک به تأمین جهیزیه دختران تحت پوشش و پرداخت کمک هزینه ازدواج فرزندان پسر از جمله حمایت های کمیته امداد در راستای ترویج فرهنگ حسنه ازدواج است تا در سایه این امر مهم، زمینه های لازم برای ازدواج موفق و پایدار برای خانواده های تحت حمایت فراهم آید و از بروز آسیب های اجتماعی در جامعه پیشگیری شود.

اهرابی با بیان اینکه به مناسبت روز ملی ازدواج، تعداد 135 فقره هدیه ازدواج به صورت کالا به افراد تحت پوشش کمیته امداد استان گیلان توزیع شد، گفت: در چهار ماهه اول سال جاری، 475 فقره هدیه ازدواج به زوجین جوان خانواده های عزتمند کمیته امداد امام استان گیلان به مبلغ بالغ بر 82 می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 135 فقره کمک هزینه ازدواج در گیلان

توزیع 135 فقره کمک هزینه ازدواج در گیلان