مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 تیر 1400 ساعت 07:502021-07-17سياسي

موج جدید کرونا به همدان رسید


استاندار همدان از ورود موج جدید کرونا به استان، خبر داد.

- ایسنا/همدان استاندار همدان از ورود موج جدید کرونا به استان، خبر داد.

سیدسعید شاهرخی صبح شنبه 26 تیرماه در ستاد مدیریت کرونا استان، اظهار کرد: موج جدید کرونا که بخش عمده ای از کشور را در برگرفته به استان همدان نیز رسیده است و موج جدید کرونا بسیار خطرناک است و مردم پروتکل های بهداشتی را رعایت، از دور همی های خانوادگی پرهیز و از شرکت در اجتماعات دوری کنند.

شاهرخی تصریح کرد: هرستان های کبودرآهنگ، ملایر و نهاوند در وضعیت قرمز کرونایی، شهرستان های بهار و فامنین در وضعیت زرد و شهرستان های تویسرکان، همدان، درگزین، رزن، اسدآباد در وضعیت نارنجی قرار دارند.

وی با بیان اینکه در شرایط کنونی برای پیشگیری از شیوع کرونا همکاری مردم لازم است، مطرح کرد: محدودیت های کرونایی هر شهرستان متناسب با وضعیت رنگ بندی اعلام شده، اعمال و از ورود شهروندانِ شهرستان های با وضعیت قرمز به همدان جلوگیری شود.

استاندار همدان مطرح کرد: برای ارائه سرویس مناسب و تزریق واکسیناسیون به فضاهای مناسب نیاز است، بنابراین دستگاه های اجرایی در این زمینه با دانشگاه علوم پزشکی نهایت همکاری داشته باشند و ستاد استانی از کلیه امکانات و ظرفیت های لازم برای تسهیل در امر واکسیناسیون توسط دانشگاه علوم پزشکی استفا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موج جدید کرونا به همدان رسید

موج جدید کرونا به همدان رسید