مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 تیر 1400 ساعت 08:102021-07-17سياسي

دولت باید منابع مالی لازم را به تامین اجتماعی اختصاص دهد


نماینده ورامین، قرچک و پیشوا در مجلس گفت: مشکلات تامین اجتماعی در مجلس شورای اسلامی در حال بررسی است و دولت نیز باید منابع مالی و اعتباری به سازمان تامین اجتماعی را اختصاص دهد.

- ، حسین نوش آبادی پیش از ظهر شنبه در حاشیه بازدید از اداره تامین اجتماعی ورامین طی سخنانی گفت: وجود شهرک های صنعتی خیرآباد، چرمشهر، سالاریه و جوادآباد در ورامین و سایر شهرهای اطراف نشان از وجود افرا بسیار تحت پوشش تامین اجتماعی در ورامین دارد.

وی گفت: بیش از 13 هزار مستمری بگیر در شهرستان ورامین سکونت دارند و امروز خدمات تامین اجتماعی بسیار برای جامعه اهمیت دارد.

نماینده مردم شهرستان های ورامین، قرچک و پیشوا در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: مشکلات تامین اجتماعی در مجلس شورای اسلامی در حال بررسی است و دولت نیز باید منابع مالی و اعتباری به سازمان تامین اجتماعی را اختصاص بدهد.

وی افزود: بعد از آموزش و پرورش بیشترین افراد تحت پوشش به سازمان تامین اجتماعی قرار دارد و متاسفانه حقوق برخی بازنشستگان حقوق بسیار کمی دریافت می کنند.

نوش آبادی بیان داشت: کوچکترین خلل در ارائه خدمات به افراد تحت پوشش تامین اجتماعی می توان تبعات خاص خود در جامعه را داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت باید منابع مالی لازم را به تامین اجتماعی اختصاص دهد

دولت باید منابع مالی لازم را به تامین اجتماعی اختصاص دهد