مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 تیر 1400 ساعت 08:152021-07-17بين الملل

از ربایش علینژاد تا دریافت رشوه منافقین


پلیس فدرال آمریکا در حالی پرده برداری از طرح واهی ربایش علینژاد را مطرح می کند که سال هاست یا نخواسته یا نتوانسته متوجه روابط مالی سیاه میان گروهک منافقین و مقامات آمریکا شود.

- خبرگزاری فارس؛ یادداشت میهمان ـ مهرداد سیناپور: در روزهای اخیر شاهد بودیم که مایک پمپئو وزیر امور خارجه سابق آمریکا که در زمان تصدی خودش در دستگاه دیپلماسی آن کشور دیپلمات هایش را از ارتباط با منافقین و تجزیه طلب های عرب منع کرده بود و از طرفی هم با مسیح علینژاد به عنوان به اصطلاح حامی زنان و مدافع حقوق بشر دیدار و نشستی داشته، در مراسم سالیانه سازمان منافقین که برگزار شده بود شرکت کرد.

مسئولین آن سازمان همچنان تصور می کنند میتوانند با برپایی نشست های سالیانه، اعتراضات و تجمعات خیابانی و اقداماتی سطحی و نمایشی، نظر اربابان غربی خود را جلب کرده و دیدگاه آنها را نسبت به توان و ظرفیتشان در مقابله با جمهوری اسلامی ایران تغییر دهند.

در همین ایام برگزاری نشست مجازی سالیانه گروهک بود که یکی از ناراضیان از مناسبات و اقدامات منافقین که مدتی است مبادرت به انتشارات مخفیانه از مناسبات آن گروهک می کند و تا کنون تصاویر و اسناد زیادی از فعالیت ها و تصمیمات غیرقانونی مسئولان گروهک را نیز منتشر شد کرده، اقدام به انتشار اسنادی از دریافت رشوه های مالی منافقی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از ربایش علینژاد تا دریافت رشوه منافقین

از ربایش علینژاد تا دریافت رشوه منافقین