مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 تیر 1400 ساعت 08:252021-07-17پزشكي

144 هزار مددجوی کمیته امداد از خدمات بیمه ای برخوردارند


مدیرکل بهداشت، بیمه های اجتماعی و درمان کمیته امداد گفت: در حال حاضر 144 هزار نفر از مددجویان این نهاد از خدمات بیمه تامین اجتماعی و بیمه صندوق روستاییان و عشایر برخوردارند.

- ، حسین خدرویسی با تبریک هفته تامین اجتماعی افزود: بیمه اجتماعی می تواند زمینه توانمندسازی مددجویان و خروج پایدار آنان از چرخه حمایت کمیته امداد را فراهم کند.

وی با بیان اینکه هم اکنون حدود 84 هزار نفر از مددجویان تحت حمایت کمیته امداد در مناطق شهری از پوشش بیمه اجتماعی بهره مند هستند، ادامه داد: از این تعداد 67 هزار نفر را زنان سرپرست خانوار تشکیل می دهند.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد تاکید کرد: سرانه پرداخت حق بیمه این مددجویان برای هر نفر ماهانه 220 هزار تومان است که از سوی کمیته امداد پرداخت می شود.

خدرویسی با اشاره به اینکه سال گذشته حدود 160 میلیارد تومان برای انجام بیمه اجتماعی مددجویان شهری هزینه شد، اضافه کرد: این رقم در سال 1400 با رشد 37 درصدی، حدود 220 میلیارد تومان پیش بینی شده است.

وی خاطرنشان کرد: طی چند سال گذشته برای 15 هزار نفر از مددجویان کمیته امداد مستمری سازمان تامین اجتماعی برقرار شده است که از این تعداد حدود سه هزار نفر در ابتدای سال 1400 بازنشسته و مستمری بگیر تامین اجتماعی شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

144 هزار مددجوی کمیته امداد از خدمات بیمه ای برخوردارند

144 هزار مددجوی کمیته امداد از خدمات بیمه ای برخوردارند