مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 تیر 1400 ساعت 08:352021-07-17پزشكي

لزوم مراجعه سریع به پزشک در صورت وجود علائم کرونا


رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز از مردم خواست در صورت وجود علائم بیماری کووید19، در سریع ترین زمان ممکن به پزشک خانواده یا مراکز 16 ساعته سطح استان فارس مراجعه کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، مهرزاد لطفی در نشست امروز ستاد مدیریت انجام شده و همچنان بر اساس گروه های هدف اعلام شده از سوی ستاد ملی مدیریت کرونا و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ادامه دارد، افزود: در صورت تامین به موقع واکسن می توانیم درصد قابل توجهی از مردم استان را واکسینه کنیم.

او در بخش دیگری از نشست امروز ستاد دانشگاهی مدیریت کرونا، با اشاره به برگزاری انتخابات نظام پزشکی در روز گذشته، از معاونت درمان دانشگاه، هیات نظارت بر انتخابات و تمام عوامل اجرایی این رویداد تقدیر کرد و گفت: این انتخابات به خوبی و در سلامت کامل انجام شد و امیدواریم نتایج آن در پیشبرد اهداف سلامت استان، موثر و مفید باشد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز تمام جامعه پزشکی را همانند یک پیکره دانست که یک هدف را دنبال می کنند و افزود: جامعه پزشکی جامعه ای گسترده است و انجام مناسب تمام امور، نیازمند یک خرد جمعی و نشان دهنده اهمیت حضور تمام اعضای این جامعه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم مراجعه سریع به پزشک در صورت وجود علائم کرونا

لزوم مراجعه سریع به پزشک در صورت وجود علائم کرونا