مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 تیر 1400 ساعت 08:402021-07-17سياسي

موج جدید کرونا به همدان رسید


استاندار همدان با بیان اینکه موج جدید کرونا به استان همدان رسیده و همه باید مراقب باشیم گفت: علت اصلی این وضعیت برگزاری دورهمی هاست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، سید سعید شاهرخی ظهر امروز در جلسه ستاد استانی مدیریت کرونا با بیان اینکه موج جدید کرونا که بخش عمده ای از کشور را در برگرفته و به استان همدان نیز رسیده است اظهار کرد: شهرستان های کبودراهنگ، ملایر و نهاوند در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارند.

وی با بیان اینکه وضعیت رنگ بندی شهرستان های بهار و فامنین زرد و تویسرکان، همدان، درگزین، رزن، اسدآباد نیز نارنجی هستند گفت: در شرایط کنونی برای پیشگیری از شیوع کرونا به همکاری مردم نیاز است.

استاندار همدان با اشاره به اینکه موج جدید کرونا بسیار خطرناک است و مردم باید پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند گفت: از دورهمی های خانوادگی پرهیز و از شرکت در اجتماع دوری شود.

وی با اشاره به اعمال محدودیت های کرونایی هر شهرستان متناسب با وضعیت رنگ بندی اعلام شده افزود: برای ارائه سرویس مناسب و تزریق واکسیناسیون به فضاهای مناسب نیاز است، بنابراین دستگاه های اجرایی در این زمینه با دانشگاه علوم پزشکی نهایت همکاری داشته باشند.

شاهرخی گفت: ستاد استانی مدیریت کرونا از تمام امکانات و ظرفیت های لازم برای تسهیل در امر واکسیناسیون توسط دانش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موج جدید کرونا به همدان رسید

موج جدید کرونا به همدان رسید