مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 تیر 1400 ساعت 08:452021-07-17بين الملل

آلمان، کانون فاجعه سیل ویرانگر و مرگبار اروپا


در سیل مرگبار روزهای اخیر اروپا که تلفات آن از 153 نفر عبور کرده و همچنان صدها نفر مفقود هستند، آلمان بیشترین سهم خسارات جانی و مالی را متحمل و بحران سیل به فاجعه ای در این کشور در سال انتخاباتی آن تبدیل شده است.

-       واکنش مقام های اروپایی  سیل اخیر در آلمان بر انتخابات سراسری این کشور که قرار است 26 سپتامبر (چهارم مهر) برگزار شود هم تاثیر گذاشته و رخدادی ناخوشایند برای آرمین لاشت است که از ماه ژانویه رهبری حزب دموکرات مسیحی، حزب صدراعظم  آلمان را برعهده گرفته و نامزد این حزب در انتخابات آتی است.

پیش از این هم نارضایتی عمومی از روند کُند واکسیناسیون کرونا در آلمان و متهم شدن اعضای این حزب به دست داشتن در تجارت ماسک موجب کاهش محبوبیت این حزب شده بود.

  آنگلا مرکل صداعظم آلمان که قرار است پس از 16 سال زمامداری این کرسی را در انتخابات پیش رو واگذار کند، در حالی که کشورش با بحران سیل دست و پنجه نرم می کند، در سفری به واشنگتن که تصور می شود آخرین سفر وی در دوران صدراعظمی باشد، به سر می برد و از همانجا اعلام کرد که به دلیل سنگینی این فاجعه در شوک به سر می برد.

  فرانک والتر اشتاین مایر رییس جمهور آلمان هم گفت که از ویرانی ناشی از سیل شوکه شده و وعده داد که از خانواده های قربانیان حمایت خواهد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آلمان، کانون فاجعه سیل ویرانگر و مرگبار اروپا

آلمان، کانون فاجعه سیل ویرانگر و مرگبار اروپا