مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 تیر 1400 ساعت 09:152021-07-17اجتماعي

آموزش و پرورش: دانش آموزان پایه نهم برای انتخاب رشته ثبت نام کنند


هدایت تحصیلی راهی برای راهنمایی و مشخص کردن یک مسیر برای ادامه تحصیل دانش آموزان در رشته های مختلف است تا بر اساس آن دانش آموزان بتوانند به صورت آگاهانه شاخه و رشته تحصیلی خود را انتخاب کنند.

- هدایت تحصیلی راهی برای راهنمایی و مشخص کردن یک مسیر برای ادامه تحصیل دانش آموزان در رشته های مختلف است تا بر اساس آن دانش آموزان بتوانند به صورت آگاهانه شاخه و رشته تحصیلی خود را انتخاب کنند.

دانش آموزان پایه نهم برای ثبت نام می توانند از امروز (شنبه) به پایگاه پرونده الکترونیکی پادا مراجعه کنند.

مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش امروز - شنبه- اعلام کرد تا روز چهارشنبه 23تیرماه، برگه هدایت تحصیلی دانش آموزان 140منطقه از 700منطقه کشور صادر شده است.

بر این اساس، دانش آموزان پایه نهم می توانند از امروز (شنبه)، با مراجعه به پایگاه پادا، پرونده الکترونیکی دانش آموزان ، نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، هدایت تحصیلی راهی برای راهنمایی و مشخص کردن یک مسیر برای ادامه تحصیل دانش آموزان در رشته های مختلف است تا بر اساس آن دانش آموزان بتوانند به صورت آگاهانه شاخه و رشته تحصیلی خود را انتخاب کنند.

رویکرد جدید دستگاه تعلیم و تربیت به هدایت تحصیلی مربوط به سال 95 است که پس از 22 سال، هدایت تحصیلی از پایه دهم به پایه نه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آموزش و پرورش: دانش آموزان پایه نهم برای انتخاب رشته ثبت نام کنند

آموزش و پرورش: دانش آموزان پایه نهم برای انتخاب رشته ثبت نام کنند