مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 تیر 1400 ساعت 09:152021-07-17سياسي

«روحانی» قانون امر به معروف را ابلاغ نکرد/ ساماندهی گشت ارشاد مسئولان


دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور از عدم ابلاغ قانون امر به معروف توسط روحانی رییس جمهور خبر داد و گفت: در نهایت ین قانون توسط رییس مجلس ابلاغ شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، سید محمد صالح هاشمی گلپایگانی ظهر امروز در نشست با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی، با بیان اینکه کار اجرایی ستاد یعنی احیا کردن امر به معروف و نهی از منکر در جامعه و دیگران را به حرکت واداشتن، اظهار داشت: باید همه کسانی که انگیزه دارند در این مبحث مورد حمایت ستاد قرار گیرند.

وی بیان داشت: در بحث ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر می توانیم دو رویکرد داشته باشیم؛ هم می توان در ستاد بودجه ای گرفته و افرادی را استخدام کنیم و دوباره یک نهاد کارمندی کنار باقی نهادها داشته باشیم.

 دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور با تأکید بر اینکه باید از تمام ظرفیت ها استفاده کنیم، تصریح کرد: آنچه که نظر رهبر معظم انقلاب بوده باید از ظرفیت همه جا استفاده کنیم، یعنی یک وزارت خانه مستقل که می خواهد در هر سه قوه احیای امر به معروف و نهی از منکر داشته باشد و نمی خواهد مستقیم امر به معروف یا نهی از منکر کند.

هاشمی گلپایگانی مطرح کرد: طبق قانون آموزش های امر به معروف و نهی از منکر بسیجیان با ستاد است یعنی همه ظرفیت های بسیج ضابط قضایی است تا اینکه بخواهی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«روحانی» قانون امر به معروف را ابلاغ نکرد/ ساماندهی گشت ارشاد مسئولان

«روحانی» قانون امر به معروف را ابلاغ نکرد/ ساماندهی گشت ارشاد مسئولان